dissabte, 7 de gener del 2012

CANVIS

No us penséssiu que el meu blog s'ha tornat boig, que canvia constantment; el que passa és que fa temps que vull modificar el format i no en sé, què voleu que us digui? Així, que m'agradaria aportar un aire renovat en aquest començament d'any, ja que en el 2011 ja ho volia fer, i ja veieu que ens l'hem ventilat.
També, si sabés com es fa perquè jo pogués fer-los, sense que aparaguessin, (com fer una paradeta), doncs, avui és lila-blau, demà potser serà vermell, "qui lo sa"!!!
Ja veus Cantireta, si tingués uns plastidecor, seria més fàcil!!!
Espero no marejar-vos massa!!!

6 comentaris:

  1. No pateixis, Dafne, el format m'agrada. I si convé, el pots canviat tant com vulguis. No afectarà el meu interès per llegir-te, n'estic convençut.

    ResponElimina
  2. Gràcies Jordi. M'agrada que t'agradi el que dic, penso i escric.

    ResponElimina
  3. Un fet lamentable, esfereïdor, no hi han paraules, tan sols vessar una llàgrima en el seu record.
    I pensar, sempre, que l´espècie humana, som així, vulguem o no vulguem. Capaços dels actes més elevats i a la vegada dels més roïns.

    ResponElimina
  4. Quan algú pot arribar a matar a una criatura, de què pot ser capaç? De tot.
    Això és la degeneració de l'espècie humana.

    ResponElimina
  5. Qüestió de fer proves fins que trobis el to que més t'agradi, Dafne. Tú prova, que nosaltres restem expectants als que vagi passant en aquesta "casa" teva :)

    ResponElimina
  6. Ja ho sé Ferran, però no es tracta de marejar-vos!!! M'agrada trobar-vos-hi. Rebo molts comentaris però queden registrat al facebook, i aquí la gent no gosa. Ara estic contenta que entreu i us feu sentir.

    ResponElimina