divendres, 20 de gener del 2012

CANÇONS O QUELCOM MÉS

Què té aquesta???
Hi ha dies que sento una cançó, i de cop i volta m'estremeixo; experimento una emoció, que no sé ben bé per què succeix; tanco els ulls, i deixo que la màgia d'aquella melodia m'abraci i em permeti desprendre tot allò que em fa feliç, pensant que viure és meravellós, i que malgrat les sotragades, et trobo i m'ajudes a seguir; que tot pot solventar-se; que no vull atabalar-me més per coses que sé que em desgasten; que he de trobar aquesta llum interna i deixar-la sortir més sovint.
Potser les cançons, les bones cançons tenen una missió que només de tant en tant som capaços t'entendre; i en altres ocasions no les permetem passar.
Aquestes vacances de Nadal, he tingut uns regals meravellosos, que no portaven llaços, ni papers de colors, ni provenien de cap establiment. Eren descobertes blogaires, i entre elles, aquesta cançó en el blog del Ferran http://invarietateferran.blogspot.com/



Gaudiu de cada instant, feu-lo únic, perquè no tornarà (recordant, més o menys el que deien els Lax´n).
Per tot el que hem de compartir i viure!!! CARPE DIEM

14 comentaris:

  1. Energia positiva en aquest dilluns de gener!!!! Doncs la cançó, la veritat, desprèn una energia molt positiva i és encomanadissa! I tant!

    Doncs si nosaltres hem estat un regal per a tu, què et penses que has estat tu per a nosaltres? Doncs una bona sorpresa i ben agradable! I amb llacet i tot! ;p

    Aquesta és l'energia i l'actitud que ens cal en el dia a dia personal, de societat i de país!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per apropar-te a casa meva. De vegades, la vida ens dóna grates sorpreses. Celebro que jo en sigui una per a tu, a igual que tu n'ets per a mi!!!

      Elimina
    2. Pos jo que m'en alegre mot txiqueta !!! a vore si venc per valls a fer un tastet de ceballons que prompte s'han de menjar com es trempons, amb un xerriquet de vi que s'aigó fa granotes!!!!

      Elimina
    3. jajajaa, Miquel Àngel, també ets dels que creu que l'aigua fa còrrecs!!!!

      Elimina
  2. Ja la vaig sentir a can Ferran, és una bona cançó, amb un molt bon missatge. Sort que encara queden coses com la música que ens transporten ben lluny...

    ResponElimina
  3. Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor

    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor

    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor

    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor
    Amor,amor,amor,amor,amor

    Joan Barceló i Cullerés

    ResponElimina
  4. si amor es = a t'estimo, ja tens el que volies. Espero que siguis molt feliç, es uun sonet....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un nou regal, un sonet preciós, que mai ningú m'havia regalat. De ben segur que el guardaré, i certament m'ha fet molt feliç (veig que em vas llegir a ca la Cantireta :)

      Elimina
  5. cançons que són més que cançons cadascú té les seves, i a vegades ni tu mateix saps què és el que té d'especial la teva cançó, però saps que ets especial...

    ResponElimina
    Respostes
    1. I si l'acompanyem de bona companyia i una Voll Damm, encara millor, no???

      Elimina
  6. Queda espai per a l'esperança, i tant, Dafne. És només que entre tanta boira com tenim al nostre voltant, costa de veure; música com aquesta, però com molta altra també, ens ho recorda. Visca l'optimisme!!! :)

    ResponElimina