dijous, 1 de juny del 2017

81 ANYS, FELIÇ ANIVERSARI PAPA!

Gestat en temps pau i nascut a les portes d'una guerra; un 2 de juny d'un any sagnant, un any que marcaria la història, la teva i la del món.
Ja han passat 81 anys, i novament, un aniversari marca el calendari, que fa més de dues dècades no podem celebrar amb la teva presència, perquè emprengueres aquest llarg viatge massa d'hora. Però el record perdura en les ensenyances, en l'afecte, en l'empatia, en l'amor del pare que vaig tenir, que tant enyoro i que avui evoco en aquest petit espai.

Passen els anys i no envelleix el record, perquè el temps roman perenne en el teu darrer aniversari, en els teus 59 acabats de fer; i així quan acluco els ulls només veig aquell home que pensava jubilar-se i que no se li concedí el desig.

Amb la cançó que el Jordi C. em va cantar un dia i que em va emocionar et desitjo un feliç aniversari entre estels, records i pensaments!


CAT STEVENS "Father and son"

"La gent té estrelles que no són iguals" Papa, tu ets la meva estrella enmig de la immensitat!

13 comentaris:

  1. Quin post més bonic. El fas feliç, n'estic segur.

    Ferran

    ResponElimina
  2. Un bell record pel pare. Una persona que sens dubte es mereixia haver viscut més temps.
    59 anys. Tinc un germà que va morir amb 59 anys i hi penso cada dia. Ara en tindria 63.
    I amb 59 anys fa dos anys se'm declarà un càncer. De moment està controlat i estic jugant la pròrroga.
    Preciosa la cançó de Cat Stevens, no la coneixia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps que la pròrroga moltes vegades és la clau de la victòria!!! Endavant i a jugar tots els minuts que la vida ens regali!!!!
      Jo he perdut massa gent per culpa d'aquesta malaltia, però "malgrat la boira, cal caminar"
      És una cançó molt bonica! Celebro que t'agradi!

      Elimina
  3. 59 anys són massa pocs per viure i just quan podia començar a viure plàcidament va marxar, això ens ha d'ensenyar que hem de viure avui, doncs demà qui sap si ens serà concedit.
    Segur que entre els estels has despertat algun somriure.

    ResponElimina
  4. Seguirà amb tu mentre tu vulguis seguir recordant-lo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així serà, i sempre entre dates assenyalades i dies sense marcar, perdura tot!!!

      Elimina
  5. abraçades un post molt bonic i emotiu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Com diu el petit Príncep "T'arrisques a haver de plorar una mica si t'has deixat domesticar"!!!

      Elimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina