dissabte, 29 de novembre del 2014

CAN HIPPIE HOME

Aviat arribaran les festes de Nadal, i sovint ens trobem la incertesa de no saber què regalar a les persones que estimem; aquest any hi ha un espai on cercar un detall original i artesanal és possible; CAN HIPPIE HOME.
Us convido a tombar, de moment pel facebook https://www.facebook.com/canhippiehome (els qui no teniu facebook, us deixo un tast d'imatges perquè us en feu una idea)-
La Marta i el Jose, el Jose i la Marta, aquest tàndem d'amics, als qui estimo i desitjo que tinguin molta sort. Són artistes i s'ho valen.
Així, que amics, aquí a CARPE DIEM, sentim el batec d'aquest projecte i el compartim.

PETITS DETALLS QUE SÓN GRANS REGALS!!!










4 comentaris:

  1. Respostes
    1. De vegades necessitem trobar cosetes diferents per sortir de la monotonia decorativa!!!
      Gràcies Glòria!

      Elimina
  2. jo celebro tornar-te a veure per aquí !!!! originals i imaginatius són els regals....però no tinc facebook ni en tindré

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Elfre! Jo també celebro poder tornar al meu petit espai virtual!
      Una abraçada.
      L'artista és la padrina de la meva filla, i té un do per transformar andròmines; per crear detalls o senzillament per donar tocs originals!!!
      Gràcies!!!

      Elimina