dissabte, 25 de febrer del 2012

SOS, UN FAVOR

Benvolguts amics/amigues que em seguiu, i que deixeu els vostres comentaris, he patit unes atrocitats verbals molt desagradables tretes de context del post que jo havia deixat. Com que em reconec ignorant informàtica, he volgut treure totes aquelles paraules, i per error he tret les que m'havíeu deixat en el post del meu fill. Aquestes són les que realment em dolen haver perdut.
Així, que si no us sap greu, jo aniré entrant els vostres comentaris i vosaltres quan pugueu els entreu des del vostre blog, perquè per a mi van ser com un regal especial per al aniversari del Pol, i m'agradaria conservar.
Gràcies i perdoneu!!!

4 comentaris:

  1. Ui Dafne no sé pas com puc ajudar-te, no sé on recuperar els comentaris que faig a altres blocs...posa allò de la moderació de comentaris i t'estalviaràs que t'entri algun poca-solta( bé si més no els podràs no publicar i eliminar) tranquil.la encar que no ho puguis recuperar allò dit i escrit et queda dins! mira et torno a felicitar per tenir un fill tant maco i al teu fill per tenir una mare com tu! abraçada!

    ResponElimina
  2. I això?
    Hi ha gent que no té res més a fer o què?

    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. ostres! quina ràbia que fa que la gent s'entretingui molestant!

    Una abraçada, Dafne!

    ResponElimina
  4. Hola venia a veure si podia entrar el comentari que havia fet però no el recordo sincerament però mira en poso un altre : moltes felicitats per la mare, que ets tu, i les meves enhorabones pel teu fill que ben segur estar molt content de tenir una mare com tu! abraçades!

    ResponElimina