divendres, 27 de juliol del 2012

AMIC E AMAT

De sobte, trobo en el blog de la Carme COL·LECCIÓ DE MOMENTS, una bonica cançó que  dóna ànima als  fragments d' Amic e Amat de Ramon Llull; i l'escolto una, dues, i moltes vegades, i en el so de la cançó s'hi desprèn la veritable raó que ens mou a tots; sentir-nos amats. 
Potser perquè tinc temps; potser perquè veig un món que no m'agrada, que m'entristeix; potser perquè trobo persones que m'estimen i m'ho demostren; potser perquè tinc massa vacances i això em permet recrear-me en pensaments folls, potser...
Perquè em complau,  avui m'apropo a vosaltres de la mà de Llull.


"Digues, foll: quina cosa és meravella?
Respòs.
-Amar més les coses absents que les presents; e amar més les coses incorruptibles, que les vesibles corruptibles"







5 comentaris:

  1. Dafne, doncs, saps què? la tornaré a escoltar!

    Jo també l'he escoltat un munt de cops i encara no me n'he cansat.

    Has trobat un fragment molt bonic per transcriure'l. M'ha agradat molt.

    Una abraçadeta d'amiga!

    ResponElimina
  2. Vull dir-te,
    el que si hem guanyat,
    un pam de món,
    concret i destriable,
    i un vidre de colors per contemplar-lo

    Tanca els ulls,
    escolta.
    i veuràs.


    (Amar les coses incorruptibles, invisibles)

    ResponElimina
  3. Si que es bonica, la veu i la tonada, i aquest fragment on es pot llegir la lletra em va molt be per acabar d'entendre-la.

    Un petonet i que gaudeixis de les vacances, que per això són. Mua!!!!

    ResponElimina
  4. Amic e amat és molt molt actual i Ramon Lull un supergeni que va tocar moltes tecles.! n'hem d'aprendre ....musicat preciós

    ResponElimina